2010-02-21
22:42:56

Välkommen till min blogg!

Ja , som ni ser så har jag gjort en blogg.
Tänkte börja med något nytt.
Men iaf. Jag måste ju berätta vem jag är nu =)

Namn: Amelia Mia Thermepolis
Ålder: 14år
Klass: 8:an
Kön: Tjej ^^ ( konstigt att jag skrev detta)
Beskrivning: Venne , Mörktbrunt hår,gröna ögon,170cm lång,brukar vara glad men alla har ju sina dåliga dagar.
Skostorlek: 38
Husdjur: Aa , har faktist en kanin =^-^=
Bästa vän: Har ingen , brukar inte vara den som har typ "bästa vän"
Pojkvän: Ha! Önska jag hade någon.
Favoritmat:Tror det är spagetti med köttfärssås. Vet faktist inte x)
Favoritfilm: Paranormal Activity
Favorit tv-program:SIMPSONS =D
Favoritbok: Twilightböckerna
Favoritblomma:Alltid varit smörblomma. Vet inte vf , men jag gillar den =)
Favoritlåt (för tillfället) : Il Divo & Celine Dion- I believe in you

Jaa , vet inte vad jag ska berätta mer.
Om det skulle vara mer saker skulle jag ju berättat ^^

Puss och Kram (L)
Postat av: Cecilija

Bra att du berättar om diig själv.

Det brukar inte bloggare göra.

Jättebra blogg du har =)

2010-02-22 | 17:57:11
Postat av: Sandra

Nice , kanske jag börjar följa din blogg.

2010-02-24 | 17:47:54
Postat av: Sara

Nice bloog :D

2010-02-24 | 17:49:07
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR simpson :D

2010-02-24 | 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: