2010-02-24
21:55:56

Skola imorn!

Konstigt nog har jag börjat gilla skolan. Alltså jag menar. Börja gilla och få bra framtid eller hata och få en dålig framtid. Jaja. Idag så var det några från chalmers som kom till våran skola och snackade matte med oss.
Kinda fun! (konstigt nog)
Och när jag kom hem plugga jag på min samhälle-grejsimojs.
Och så har jag duschat,men det är ju inte så vikigt. Aa. typ det var det enda jag ville säga =)
Kanske bloggar på morgonen, men det får vi se. Alltså om jag nu orkar vakna på morgonen och blogga =P
Hoppas det iaf ^^
Aja , måste stänga av datan nu. Ska ta och gå och lägga mig , men vi hörs som vanligt imorgon.
Hejdå!<333

Postat av: Anonym

Ehh.. Jag hatar sådana dagar.

2010-02-25 | 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: